DanishEnglishFrenchGermanNorwegianSwedish

Kontakt

 

Er du interesseret i at komme i kontakt med Looklab.dk, kan du kontakte os via mail eller pr. telefon.

Har du generelle spørgsmål kan du skrive til:
info@looklab.dk

Har du spørgsmål omkring mulighederne for annoncering, partnerskaber, sponsorater o.lign. kan du skrive til:
partner@looklab.dk

Du kan også kontakte vores salgsansvarlige, Christian Kruse, på:
ck@looklab.dk eller pr. telefon: +45 40 54 64 72

ønsker du at komme i direkte kontakt med én eller flere af bloggerne kan du skrive til dem på følgende emailadresser:

celine@looklab.dk
stine@looklab.dk
healthjunkie@looklab.dk
allthingsdapper@looklab.dk
theinsider@looklab.dk
rikkekroeger@looklab.dk
ella@looklab.dk
stylebyjosephine@looklab.dk
guldlog@looklab.dk
malsen@looklab.dk
danica@looklab.dk
homesick@looklab.dk

Hvis du vil sende noget til os, er vores adresse: LOOKLAB, Allégade 12, baghuset, 1. sal, 2000 Frederiksberg.

De bedste hilsner
Looklab.dk

Luk

Om Looklab

Velkommen til LOOKLAB!

På Looklab.dk finder du nogle af Danmarks allerbedste mode- og livstilsblogs. Vi elsker mode, stil, shopping, skønhed, mad, musik, design, kunst og en masse andet - og det vil vi gerne dele! Derfor er vi gået sammen om at skabe et fælles univers, et slags konsortium, hvor vi hygger og deler med hinanden og alle jer, der sidder ude på den anden side af skærmen. Vi opdaterer døgnet rundt, 365 dage om året med alt fra brudstykker af vores liv, vores bedste mode- og skønhedstips til dugfriske reportager om trends, streetstyle og mode events in real time!

Har du ris, ros, spørgsmål eller forslag til forbedringer? Så send en mail på  info@looklab.dk.

Vil du høre om mulighederne for kommercielle samarbejder på Looklab.dk, så er du velkommen til, at kontakte os på partner@looklab.dk eller ringe til Christian Kruse på tlf. +45 40 54 64 72. Vi elsker samarbejder der er sjove for læserne, for virksomhederne og for os - og i fællesskab kan vi skræddersy den helt rigtige løsning.

Vores adresse er: LOOKLAB, Allégade 12, baghuset, 1. sal, 2000 Frederiksberg

Så ja - velkommen til Looklab, surf rundt og tag del i vores univers!

De bedste hilsner
Looklab.dk

Luk

BLIV LOOKLAB FRIEND

 

 
 

Regler og vilkår for Looklab Friends

Ved at tilmelde dig som Looklab Friend modtager du fremover Looklab's nyhedsbrev, LOOKLETTER. Dermed er du altid sikret de seneste nyheder, konkurrencer og en helt ny vinkel fra os på Looklab. LOOKLETTER udkommer hver 3. uge og vil være dér I kan se os fra helt nye sider!

Looklab kan også sende emails med sponseret indhold og vi lover (amar' og halshug), at vi kun vil sende relevant information til jer. Fx om spændende lagersalg, VIP-events eller tilbud fra butikker, forretninger og onlineshops. Spam has never been cool ;-)

Ved at oplyse dit telefonnummer når du registrerer dig som Looklab Friend, vil du fremover ved udvalgte lejligheder, modtage en sms. Servicen er helt gratis.

Husk! Du kan til enhver tid afmelde dig som Looklab Friend og dermed også nyhedsbrevet samt sms-servicen fra Looklab.dk gennem vores nyhedsbrev. Men vi håber, at du vil synes ligeså godt om Lookletter, som vi gør ;-)

Luk

Sponsorerede indlæg // En empirisk undersøgelse

Forleden blev jeg interviewet af Julie bag den skønne blog, Novaksagenda, om min holdning til sponsorerede indlæg og virksomhedernes mulighed for at samarbejde med bloggere. Det er jo ikke kun læsere, der drages af blogmediet. Flere og flere virksomheder udviser interesse for blogs og indleder samarbejder på forskellige vis. Debatten om sponsorerede indlæg fylder en del herhjemme, hvor det endnu ikke er lige så acceptabelt som eksempelvis i andre skandinaviske lande. Julie synes det vil være interessant at undersøge nærmere via sit speciale inden for virksomhedskommunikation, da der på nuværende tidspunkt ikke findes mange akademiske værker eller teori omkring blogs som marketingredskab. Jeg synes virkelig, at det er et genialt emne og lige præcis sådan noget jeg selv brænder for, jf. min egen uddannelse inden for selv samme område.

Julie har derfor interviewet flere danske bloggere inden for forskellige områder, og hun er selvfølgelig også interesseret i at få læsernes synsvinkel på det omdiskuterede felt. Hun søger derfor nogle læsere af min blog, der kunne være interesseret i at deltage i et kort interview (enten personligt interview eller via telefon). Hvis det er noget I kunne tænke at give jeres holdning til kende om, kan I kontakte Julie via julienovak2206@hotmail.com. Interviewet vil både være af generel karakter men også mere specifikt i henhold til Fit For Livin’.

SpecialeSignature

 

Skriv en kommentar

4 kommentarer til “Sponsorerede indlæg // En empirisk undersøgelse”

  1. Maria skriver:
    2. juli 2013 kl. 05:38

    Hej Danica, jeg har lige et spørgsmål som ikke lige vedrører dette indlæg – håber det er ok :)
    Nu har du været i USA, og har også set du er ejer af noget Kari traa sportstøj, ved du om der kan købes i USA? :)

    Btw. Elsker jeres blog – og læser med hver dag!

    Knus maria

    • Fit For Livin skriver:
      2. juli 2013 kl. 08:47

      Hej Maria.

      Tusind tak for din søde besked :)

      Kari Traa er norsk og jeg har aldrig set det andre steder end herhjemme. Så tror ikke det kan købes i USA. Der er det bedre at købe ind af Puma/Nike/Reebok/Adidas. Kari Traa sælges dog herhjemme i de fleste sportsbutikker og mange steder på nettet og heldigvis er det ikke så dyrt :)

      • Maria skriver:
        4. juli 2013 kl. 16:38

        ahh okay, tusind tak for det! :) jeg så at du købte nike pro shorts, hvor meget er der en besparelse på det? :)

        • Fit For Livin skriver:
          5. juli 2013 kl. 07:22

          På de shorts var der ca. en 20/30 procent :) Men de store besparelser ligger i Nike outlets, så jeg vil anbefale dig at undersøge om der ligger én i nærheden af dig. Der kan man spare mellem 60/80 % :)

Følg Danica Chloe:

Danica Chloe - bloglovin Danica Chloe - bloglovin

INSTAGRAM

@danicachloedk